Summitbikes

Logo

Výměna, vrácení zboží a reklamace

Postup pro výměnu zboží

  1. Vyberte si nové zboží, objednejte a zaplaťte jako u nového nákupu
  2. Můžete nás informovat mailem (není nutné)
  3. Zašlete nám nevyhovující zboží společně s číslem účtu
  4. Po obdržení zboží vám převedeme částku na účet

Postup pro vrácení zboží

  1. Použijte formulář níže (zaslali jsme Vám ho i do mailu)
  2. Ve formuláři či na fakturu vyplňte číslo účtu pro vrácení částky*
  3. Zašlete nám zboží
  4. Po obdržení zboží vám převedeme částku na účet

Postup pro reklamaci zboží

  1. Informujete nás emailem a použijte formulář níže
  2. Zašlete nám vaši poštovní adresu a číslo účtu
  3. Zašlete nám zboží společně s popisem závady
  4. V průběhu reklamace vás budeme kontaktovat

Odešlete, nebo doručte osobně zboží na adresu:

Summitbikes.cz
Šafaříkova 681
67602, Moravské Budějovice

  • Kontaktovat nás můžete emailem na obchod@summitbikes.cz (vhodnější varianta), telefonicky na 566 466 181
  • Pro rychlejší vyřízení prosím uvádějte tyto údaje: Číslo objednávky, název a varianta produktu
  • Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu, musí být v případě vracení zboží nebo výměny v zákonné lhůtě kompletní a ve stavu, v jakém jste jej převzali
  • Ke zboží přiložte doklad o koupi
  • Vždy prosím použijte balící papír, fólii nebo kartonovou krabici
  • Balík označte prosím nápisem VRÁCENÍ ZBOŽÍ nebo REKLAMACE dle situace
  • Odešlete zboží na naši adresu

* (vracíme plnou hodnotu poštovného za dopravu směrem k vám)

Formulář pro vrácení zboží

Formulář pro vrácení zboží

Obrovský výběr
cyklistického sortimentu

15 let na trhu

u vás doma
do 2 dnů

Doprava zdarma
od 999 Kč