Summitbikes

Často kladené dotazy

Kontakty
Vratky

Nejčastější dotazy

Kolik stojí doprava a od jaké částky je zdarma?

 

Doprava prostřednictvím PPL (65 Kč), PPL parcel shop (65 Kč), Zásilkovny (45 Kč), GLS HD (65 Kč), GLS Parcel Service (65 Kč) a je zdarma od 999 Kč. Pokud je hodnota objednávky nižší než 999 Kč, připočítáváme si ještě částku za dobírku a to 20 Kč.

Mohu platit kartou?

 

Ano, můžete platit kartou, používáme platební bránu České spořitelny, takže je transakce zcela bezpečná.

Umožňujete osobní odběr zboží?

 

Ano, můžete si odebrat zboží v naší provozovně, stačí zvolit v košíku objednávky "Osobní odběr".

Případné poštovné Vám samozřejmě nebude účtováno.

Zasíláte zboží na Slovensko?

 

Ano, zboží vám zašleme i na Slovensko. Více o cenách přepravy najdete zde.

Pro osobní odběr na Slovensku můžete využít pobočky Zásilkovny či PPL Parcel shopy.

Jak změním svoji objednávku?

 

Kontaktujte náš zakaznický servis. V případech, kdy je vaše objednávka již u dopravce, lze změny ohledně doručení řešit přímo s dopravcem.

V nezbytných případech, kdy změnu již neumožňujeme, doporučujeme zrušení objednávky a vytvoření objednávky nové.

Kdy dorazí moje objednávka?

 

V zaslaném emailu najdete předpokládaný čas doručení a současně i odkaz informací, kde se váš balíček zrovna nachází.

Jak Vám zašleme fakturu nebo dobropis?

 

Elektronická verze dokladů Vám bude po expedici zaslána na email.

Nebo jsou dostupné po vytvoření zákaznického účtu.

Všechny námi vystavené doklady zároveň obsahují všechny náležitosti dané zákonem a je možné je zaúčtovat.

Jak Vám vrátíme platby?

 

O vrácení platby se v případě zrušení objednávky, nebo vrácení zboží, postaráme automaticky do 14 pracovních dnů.

V případě online platby kartou vracíme částku k datu vašeho nákupu (záleží na vaší bance).

O vrácení Vás informujeme prostřednictvím e-mailu.

Mohu zakoupené zboží vrátit nebo vyměnit?

 

Ano, do 14 dní můžete zakoupené zboží vrátit. Jediný váš náklad bude zaplacení poštovného za odeslání balíku směrem k nám.

Adresa:

Outdoorweb.cz
Šafaříkova 681, 67602
Moravské Budějovice.

Jak mohu reklamovat vadný nebo nefunkční produkt?

 

Pokud se u zakoupeného produktu objevila závada, kontaktujte náš zakaznický servis a dostanete instrukce, jak nám zboží předáte.

Kdy bude vyřešena moje reklamace?

 

O postupu řešení Vás pravidelně informujeme prostřednictvím e-mailu.

Jak se stát členem VIP klubu.

 

Podrobné informace o této službě, včetně všech jejích výhod, naleznete na našich webových stránkách v sekci VIP.

Zde zjistíte, jak se stát členem a jaké benefity Vám členství přinese.

Kontakty

Kam zasílat své reklamace nebo nevyhovující zboží?

 

Adresa prodejny:

Outdoorweb.cz
Šafaříkova 681, 67602
Moravské Budějovice

Jaká je naše fakturační adresa/provozovatel?

 

outdoorweb.cz s.r.o.
Tovačovského sady 1672, 67602 Moravské Budějovice
IČO: 26282879, DIC: CZ26282879
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 41582 C

Jaký je náš bankovní účet v České republice?

 

Bankovní účet Česká republika: Č. ú.: 6699-80025442/0800

Jaký je náš bankovní účet pro platby ze zahraničí v EUR?

 

Bankovní účet pro platby ze zahraničí v EUR: 6699-80025362/0800, IBAN:CZ03 0800 0066 9900 8002 5362, BIC: GIBACZPX

Zákaznická linka
+420 564 565 000
Slovenská linka:
+421 31 202 89 47

Napište nám
obchod@outdoorweb.cz

Vratka

Vratka

 

Adresa naší prodejny:

Outdoorweb.cz Šafaříkova 681 67602, Moravské Budějovice

Vaše jméno:
Váš e-mail:
Obsah:

Obrovský výběr
cyklistického sortimentu

15 let na trhu

u vás doma
do 2 dnů

Doprava zdarma
od 999 Kč